Reklama2015-12-11
1

OMD przejmuje od ZenithOptimedia Group budżet mediowy Żabka Polska

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę firmy Żabka Polska (do której należą sieci sklepów Żabka i Freshmarket). Poprzednio zajmowała się tym ZenithOptimedia Group.

OMD będzie odpowiadać za planowanie i zakup wszystkich typów mediów do kampanii reklamowych Żabki i Freshmarketu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

W przetargu brały udział jeszcze trzy domy mediowe, m.in. ZenithOptimedia Group, która poprzednio zajmowała się obsługą Żabka Polska.

Żabka od początku grudnia jest reklamowana pod hasłem „Mały, wielki sklep” w serii spotów pokazujących zabawne rozmowy i scenki w sklepie tej sieci.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas