Reklama2012-06-25
1

OMD współpracuje z iBillboard. Double billboardy w modelu RTB

Dom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną  współpracę z firmą iBillboard. Dzięki temu reklamy w formacie double billboard udostępnia w modelu zakupowym RTB.

- Kluczowym argumentem przemawiającym za podjęciem współpracy z iBillboard był fakt, że jako platforma lokalna uwzględnia ona specyfikę polskiego rynku i jako pierwsza oferuje dostęp do najpopularniejszego u nas formatu reklamowego: double billboard 750 x 200 - argumentuje Arkadiusz Miegoń, display marketplace director w OMD.

>>> iBillboard z RTB startuje w Polsce, szefem Marta Lech-Maciejewska

- Wszystkie kampanie realizowane w modelu RTB audience targeting w ramach naszego systemu są mierzone i optymalizowane w czasie rzeczywistym - opisuje Michał Daniluk, członek zarządu OMD ds. nowych mediów. - Bardzo szybko więc będziemy w stanie określić, na ile popularność tego formatu jest uzasadniona, biorąc pod uwagę jego efektywność jeśli chodzi o pozyskiwanie jakościowych kontaktów reklamowych i użytkowników - dodaje.

>>> OMD z reklamami RTB dzięki partnerstwu z mexad

- Z ciekawością czekamy na wyniki pierwszych kampanii mierzących efektywność double billboardu w konfrontacji z dotychczas dostępnymi formatami - podkreśla Michał Daniluk.

Autor:tw

Więcej informacji:OMD, iBillboard, RTB

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas