Reklama2009-08-05
0

OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel

Dom mediowy OMD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla brytyjsko-francuskiej firmy Eurotunnel, obsługującejtunel pod kanałem La Manche.

Warty w sumie 7 milionów funtów budżet obejmuje Wielką Brytanię,Francję, Belgię i Holandię.

Przetarg był podzielony na dwie części. Pierwszą, obejmującąwyłącznie rynek brytyjski i wartą 4,5 miliona funtów, wygrał OMDUK. Z kolei drugą o wartości 2,5 miliona funtów i obejmującąpozostałe rynki, zdobył OMD France.

W trwającym pięć miesięcy procesie przetargowym OMD pokonałm.in. domy mediowe Carat i MediaCom, a także Mediaedge:cia iMindshare, które odpadły w początkowej fazie rywalizacji.

Autor:km

Więcej informacji:Eurotunnel, OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas