Reklama2007-08-07
0

OMG Metrics traci group account directora

Michał Hejka, dotychczas pełniący funkcję group account directorOMG Metrics, odchodzi z firmy.

"Moja decyzja wynika przede wszystkim ze zmiany planówżyciowych, z chęci realizowania nowej ścieżki kariery zawodowej,która, choć odbiega od dotychczasowej drogi związanej w głównejmierze z badaniami, to z pewnością w pewnym zakresie będziewykorzystywała tę wiedzę. Jeszcze jednak przez pewien czaspozostaję w OMG Metrics, które obecnie doskonale się rozwija istale urozmaica ofertę usług." - deklaruje Hejka.

"W 2007 roku firma pozyskała kilku nowych klientów, m.in. BGŻczy Leroy Merlin i systematycznie zdobywa kolejnych nie tylkospośród obsługiwanych przez domy mediowe grupy Omnicom Media Group.Podsumowując rok 2006 OMG Metrics może pochwalić się 42% wzrostemprzychodów w porównaniu z rokiem poprzednim. Za wcześnie mówić owynikach z tego roku, ale pierwsze półrocze oraz rozpoczęteprojekty badawcze skutkują podtrzymaniem dotychczasowej dynamiki.To dowody na rozwój firmy i uznanie klientów OMG Metrics. Cieszymnie to i pozwala być przekonanym, że OMG Metrics czeka dalszyudany wzrost."- podsumowuje Hejka.

Dalsze plany ani kierunek nowej drogi zawodowej Michała Hejkinie zdradza.

Autor:

Więcej informacji:Michał Hejka, OMG Metrics

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas