Omnibusy z powtórkowymi odcinkami serialu "Brzydula", nadawane wTVN-ie w niedzielę o 20.00, mają mniej widzów niż emitowane w tymczasie propozycje konkurencyjnych stacji. Serial nie podnosi teżoglądalności kanału w ujęciu rocznym.
Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żeniedzielne omnibusy telenoweli ogląda średnio 1,59 mln osób, dającstacji 12,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 11,94 proc. wgrupie komercyjnej 16-49. Rok temu w podobnym paśmie (niedziel20.00 - 21.50) TVN miał niemal tyle samo widzów (1,6 mln) i tylkotrochę niższy udział w 4+ (12,97 proc.), ale znacznie niższy w16-49 (14,53 proc.).
W czasie nadawania powtórek "Brzyduli"konkurencyjne wobec TVN-u stacje radzą sobie lepiej, bowiemTVP 1 notuje wtedy 21,88 proc. udziału (nadajem.in. "Pogodę" i filmy fabularne), TVP 2 - 19,10proc. (m.in. programy kabaretowe, "Hity na czasie", filmy), zaśPolsat - 15,75 proc. ("CSI: Kryminalne ZagadkiNowego Jorku"; "Wzór", "24 Godziny").
Premierowe odcinki "Brzyduli", emitowane w okresie odpaździernika ub.r. do maja br. w dni powszednie o 17.55, oglądałona antenie TVN-u średnio 2,5 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 20,94 proc. w grupie 4+ i 25,94 proc. w 16-49. Kolejnenowe epizody telenoweli stacja pokaże po wakacjach.
Oglądalność omnibusów "Brzyduli" odcinekpo odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasieemisji programu