Reklama 2023-09-11
1

Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Grupa Omnicom Media Group (OMG) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową banku HSBC. Oznacza to, że kontynuuje obsługę tego klienta rozpoczętą w 2018 roku. 

Agencja badawcza COMvergence szacuje, że HSBC wyda w tym roku 130 milionów dolarów na media, z czego 60 proc. przeznaczy na reklamę w kanałach cyfrowych. 

Należąca do OMG agencja mediowa PHD rozpoczęła obsługę mediową HSBC w 2018 roku - wygrała wówczas przetarg i przejęła budżet mediowy banku od agencji Mindshare, należącej do WPP. 

HSBC nie podało, jakie inne agencje brały udział w przetargu. 

W ub. tygodniu należąca do OMG agencja mediowa OMD wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Beiersdorf (Nivea) w Europie i Ameryce Północnej. 

 

Autor: BG

Więcej informacji: HSBC, OMG, Omnicom Media Group, PHD

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas