PR2012-06-19
0

On Board PR będzie promować Warkę w Warce

On Board PR przygotuje i zrealizuje kampanię piwa Warka (Grupa Żywiec) mającą na celu wzmacnianie więzi tej marki ze społecznością miasta i gminy Warka. W agencji za ten projekt odpowiada Aleksandra Lau.

On Board PR opracowała dla Warki strategię komunikacyjną wpisującą się w dotychczasowe działania Grupy Żywiec w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone m. in. w oparciu o „Dialog Społeczny” z mieszkańcami miasta i gminy Warka. W ramach kampanii agencja będzie współtworzyć rubrykę poświęconą tej marce w jednej z lokalnych gazet, koordynować program wspierający inicjatywy sportowe w regionie oraz prowadzić komunikację Święta Warki i działania media relations. Ponadto agencja zorganizowała już konkurs dla kibiców piłkarskich w Warce, zachęcający ich do grupowania się podczas meczów reprezentacji Polski i dopingowania naszej drużyny.

Za realizację wszystkich działań z ramienia On Board PR odpowiada Aleksandra Lau, PR consultant i project leader w dziale retail & entertainment.

Autor:tw

Więcej informacji:On Board PR, Warka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas