PR2011-03-13
0

On Board PR promuje elektronarzędzia Bosch

Agencja On Board PR Ecco rozpoczęła realizację w Polsce nowej kampanii profesjonalnych elektronarzędzi Bosch. Prowadzi ją wspólnie z niemiecką firmą Jeschenko MedienAgentur.

Tegoroczna kampania promująca w Polsce elektronarzędzia Bosch jest podzielona na trzy etapy: działania media relations dla produktów wprowadzanych na nasz rynek, niestandardowe działania komunikacyjne oraz program „1000 narzędzi dla 1000 testerów”. Cały projekt ma na celu wzmocnienie znajomości elektronarzędzi Bosch z linii niebieskiej, przeznaczonej dla profesjonalistów.

Za realizację wszystkich etapów kampanii odpowiada w On Board PR Ecco zespół Doroty Ciszek. Agencja od kilku lat prowadzi projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.

Autor:tw

Więcej informacji:On Board PR, Bosch, On Board PR Ecco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas