PR2005-07-21
0

On Board Public Relations dla Boscha

On Board Public Relations wspiera kampanię informacyjną realizowaną przez dział public relations firmy Bosch w Polsce.

W lipcu rozpoczęła się współpraca On Bard PR z działem PR firmy Bosch w ramach kampanii poświęconej nowej wkrętarce akumulatorowej. Działania informacyjne i promocyjne na rzecz nowego produktu podejmowane są jednocześnie w kilku krajach w Europie. Kampania ma na celu podkreślenie znaczenia Boscha w rozwoju rynku elektronarzędzi akumulatorowych i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań takich jak akumulatory litowo-jonowe. W ubiegłym roku Bosch jako pierwszy, zastosował ten akumulator we wkrętarce IXO dla majsterkowiczów. Akcja na rzecz wkrętarki

GSR 10,8 V-LI pokazuje rozwój nowoczesnej technologii tym razem w narzędziach dla profesjonalistów. Adresatami kampanii są specjaliści z branży.

Zespołem  konsultantów  doradzających  firmie  Bosch kieruje Dorota Ciszek, Client Service Director.

Umowa została podpisana na okres pięciu miesięcy.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas