Od września dziennikarz Piotr Kędzierski tylko gościnnie będzie prowadził "Onet Rano". Program zmieni także swoją formułę, ale szczegóły poznamy dopiero podczas prezentacji jesiennej ramówki.
Dziennikarz Piotr Kędzierski był jednym z prowadzących "Onet Rano" od wiosny 2018 r., a gościnnie prowadził program od października 2017 r.
- Od dłuższego czasu przygotowujemy nową strategię contentową "Onet Rano", o której więcej opowiemy podczas prezentacji jesiennej ramówki. Od września będziemy pracować w podstawowym zespole sześciu dziennikarzy, w skład którego wchodzą: Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Beata Tadla, Odeta Moro, Iwona Kutyna oraz Janusz Schwertner. Gościnnie w programie występować będą także inni prowadzący, w tym m. in. Piotr Kędzierski, z którym realizujemy również inne projekty video - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.
Szczegóły nowej formuły programu zostaną przedstawione na prezentacji jesiennej ramówki Onetu, która odbędzie się prawdopodobnie we wrześniu.
Kędzierski dyrektorem kreatywnym w newonce.radio
Od października 2018 r. Piotr Kędzierski jest dyrektorem kreatywnym i gospodarzem porannych audycji w internetowej stacji newonce.radio. Poprzednio Kędzierski przez 10 lat był związany z Agorą - był gospodarzem różnych audycji w Roxy FM, które na początku 2014 roku przekształciło się w Rock Radio.
Dziennikarz prowadził tam m.in. „Ranne kakao” (wspólnie z Tymonem Tymańskim), „Książę i żebrak” (razem z Kubą Wojewódzkim), a przez ostatni rok - „Powstanie Rock Radia”. Wcześniej pracował w Polskim Radiu Bis, a od prawie roku prowadzi niektóre wydania „Onet Rano”.
Newonce.radio wystartowało w marcu 2018 r. Nadaje przez całą dobę, można go słuchać na stronach newonce.radio i newonce.net oraz w aplikacji na Androida i iOS.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Onet.pl zanotował 17,69 mln użytkowników, 1,61 mld odsłon oraz 16 minut i 54 sekundy średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast strona główna portalu miała 12,76 mln użytkowników i 514,58 mln odsłon.