Internet2017-10-19
3

Onet-RAS Polska będzie promować e-sportową sekcję Legii Warszawa

Od lewej: Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa i Marcin Hajek, head of e-sport Onet-RAS Polska, fot.: OnetOd lewej: Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa i Marcin Hajek, head of e-sport Onet-RAS Polska, fot.: Onet

Grupa Onet-RAS Polska podpisała umowę partnerską z klubem Legia Warszawa. W ramach porozumienia Legia eSports rozpocznie współpracę z portalem Onet.pl, który zostanie oficjalnym partnerem medialnym sekcji e-sportowej Legii Warszawa.

Według komunikatu zawarte porozumienie oznacza współpracę, która ma na celu popularyzację e-sportu w Polsce wśród użytkowników serwisów grupy Onet-RAS Polska oraz wspieranie e-sportu poprzez wspólny udział w największych wydarzeniach gamingowych.

- Od kilku lat przyglądamy się szczegółowo zjawisku jakim jest e-sport, który mimo ogromnego rozwoju w ostatnich latach wymaga profesjonalizacji i wsparcia dużych podmiotów medialnych. I tu widzimy swoją rolę - bycia łącznikiem pomiędzy światem e-sportu a innymi gałęziami rozrywki jak sport czy nowe technologie - wyjaśnia Marcin Hajek, head of e-sport w grupie Onet-RAS Polska. - Przede wszystkim skupiamy się na poszerzaniu portfolio Grupy o produkty e-sportowe oraz współpracy z kluczowymi partnerami działającymi w branży e-sportowej w Polsce. Stawiamy na sprawdzone w innych gałęziach produkty oraz formaty.

W strukturach grupy Onet-RAS Polska w sierpniu br.  wyodrębniono dział, który odpowiada za rozwój produktów e-sportowych.

Do zespołu odpowiedzialnego za projekty e-sportowe dołączył również Paweł Kowalczyk, który dotychczas odpowiadał za produkty sportowe grupy (m.in. przegladsportowy.pl oraz sport.onet.pl) oraz Patrycja Rodzińska-Szary odpowiedzialna za stworzenie i rozwój platformy GamePlanet.

 

Autor:ps

Więcej informacji:Onet, Legia Warszawa, e-sport

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas