Internet2018-03-07
13

Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro „Neon”. „Wizytówka cyfrowej twarzy firmy”

Grupa Onet RAS-Polska zaprezentowała wczoraj „Neon - Ringier Axel Springer Innovation Hub” - multimedialne biuro, która ma stać się wizytówką cyfrowego oblicza firmy. - Będziemy tu m.in. testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami - mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska.

„Neon” usytuowany jest w siedzibie spółki, przy ul. Domaniewskiej 52 w Warszawie. Ma stanowić wspólne miejsce pracy, spotkań, rozrywki i odpoczynku w atmosferze sprzyjającej innowacyjnemu myśleniu, wymianie wiedzy i doświadczenia.

- To zupełnie innowacyjna przestrzeń biurowa Grupy Onet-RAS Polska i wyjątkowe miejsce pracy, a także spotkań pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Będziemy tu testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów ekranów, świateł i sterowania głosowego, prezentacje nabiorą tu nowej, przestrzennej formy, a nasi klienci i partnerzy będą mogli inaczej niż zwykle poznać nasze marki, usługi i produkty - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jovan Protic, dyrektor operacyjny.

Neon w założeniach miał mieć klimat międzynarodowy. - Chcieliśmy, żeby był domem naszych globalnych marek, które mają w swoim DNA: social, mobile & native first i które także rozwijamy w innych krajach. Wymiana wiedzy i pomysłów między Noizz, Ofeminin, Business Insider oraz Onet Kobieta ma sprzyjać jeszcze lepszemu adresowaniu potrzeb dwóch grup: młodych ludzi oraz kobiet. To ważne dla naszej firmy grupy odbiorców - podkreśla Protic.

Pod koniec ubiegłego roku ogłoszono, że w br. siedem spółek należących do Grupy Onet-RASP zostanie połączone w jeden podmiot - Ringier Axel Springer Polska, którym ma zarządzać 5-osobowy zespół na czele z Markiem Dekanem. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dekan zapowiedział, że firma ma na oku „kilka akwizycji w sektorze cyfrowym”. 

Według badanie Gemius/PBI w styczniu br. Onet.pl zanotował 18,28 mln realnych użytkowników i 2 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska miały 21,75 mln użytkowników i 3,34 mld odsłon.

Autor:Jacek Kowalski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas