Internet2017-05-09
5

Adam Wilk na czele departamentu content tailors w Grupie Onet-RASP, Agnieszka Keller za Joannę Chlebną

Adam WilkAdam Wilk

W Grupie Onet-RAS Polska utworzono departament content tailors, który będzie zajmował się działaniami content marketingowymi. Do nowej struktury, którą zarządza Adam Wilk, włączono dział eventów i projektów specjalnych kierowany przez Agnieszkę Keller, która zastąpiła Joannę Chlebną - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Departament content tailors ma gromadzić kompetencje i zasoby potrzebne do kompleksowej realizacji działań content marketingowych: od przygotowania strategii, przez tworzenie i dystrybucję treści, po wsparcie w zakresie SEO, SEM i nowych technologii.

Departamentem kieruje Adam Wilk, który z Ringier Axel Springer Polska jest związany od 9 lat. Poprzednio pełnił funkcje dyrektora zarządzającego segmentu motoryzacyjnego (odpowiadał za marki „Auto Świat” i „Top Gear”) oraz dyrektora działu custom publishing.

Do nowego departamentu z początkiem maja włączono dział eventów i projektów specjalnych. Od stycznia ub.r. kierowała nim Joanna Chlebna, która zdecydowała się odejść z firmy. Wcześniej pracowała m.in. na stanowiskach dyrektorskich w Burda International Polska i BRE Banku.

Zarządzanie eventami i projektami specjalnymi przejęła Agnieszka Keller, która w departamencie content tailors pełni funkcję content and customer care director. Odpowiada za obszar produkcji treści i relacji z klientami.

W Grupie Onet-RAS Polska pracuje od 2009 roku, wcześniej była związana m.in. z wydawnictwami Wolters Kluwer (jako wydawca książek ekonomicznych) i Bauer (jako dyrektor wydawniczy).

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas