Internet2018-05-29
5

Onet-RASP uruchamia Esportmania.pl, serwis dla fanów esportu

Esportmania.pl to nazwa nowego serwisu internetowego uruchomionego przez Onet-RAS Polska. Na stronie publikowane są zarówno bieżące informacje na temat wydarzeń w świecie cyber sportu oraz transmisje ważnych rozgrywek, jak też wywiady czy materiały publicystyczne poświęcone tej dziedzinie elektronicznej rozrywki.

Według zapowiedzi wydawcy serwis Esportmania.pl będzie przybliżał zjawisko esportu niewtajemniczonym użytkownikom, choć zaawansowani gracze również znajdą na platformie coś dla siebie: codzienne informacje na temat najpopularniejszych tytułów, wywiady z zawodnikami i trenerami, czy formaty wideo z imprez esportowych.

Esportmania.pl został podzielony na kilka działów tematycznych:
Biznes (współprace komercyjne,, statystyki, case studies),
Sport (powiązania sportu i esportu),
Deathmatch (zestawienie doniesień i plotek zza kulis, przegląd mediów społecznościowych),
Rozmowy na respie (wywiady z rodzinami graczy, ukazanie ich podejścia do pasji bliskiej osoby),
Czynnik e (felietony, wywiady, reportaże ukazujące fenomen esportu, ciekawostki, historie graczy),
Retroesport (przedstawienie inicjatyw sprzed boomu na esport, pierwsze turnieje, telewizje, legendarni gracze),
Polish Esport Awards (materiały dotyczące poprzedniej i nadchodzącej edycji
Wideo (reportaże, wywiady, programy). W nowym serwisie Esportmania.pl planowane są wkrótce nowe formaty wideo dedykowane esportowi, także w formie krótkich materiałów „wideo 100”.

- Uruchomienie serwisu Esportmania.pl jest kolejnym krokiem Grupy Onet-RAS Polska w budowaniu swojej obecności w obszarze Esport - podkreśla Marcin Hajek, head of esport w Grupie Onet-RAS Polska. - Chcemy dostarczać naszym użytkownikom jak najlepsze treści o tematyce esportowej - materiały informacyjne, wideo, publicystykę. Treści będą kierowane do osób, które dopiero rozpoczynają swoją fascynację światem esportu, a takich wśród naszych użytkowników jest bardzo dużo. Oprócz własnych materiałów stawiamy także na współpracę z najlepszymi dostawcami treści na rynku oraz partnerstwa z markami esportowymi.

Na rosnący rynek esportu i liczbę jego fanów reagują nie tylko media i wydawcy internetowi. W lutym br. Telewizja Polska nabyła prawa do transmitowania w telewizji i internecie najważniejszych rozgrywek esportowych - Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostw Polski. Ponadto będzie pokazywać cykl „Esport weekly” oraz programy ze skrótami wszystkich imprez realizowanych przez ESL.

Zdaniem ekspertów, z którymi rozmawiał serwis Wirtualnemedia.pl dzięki podobnym decyzjom jest szansa na odczarowanie złych stereotypów krążących o esporcie oraz zrozumienie jego istoty w szerokim gronie odbiorców.

Według danych Gemius/PBI, w marcu br. z serwisów Grupy Onet korzystało średnio 6,27 mln internautów dziennie, a w skali miesiąca 21,2 mln osób.

Autor:ps

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas