Internet2016-10-11
8

Onet-RASP z większą przewagą nad Wirtualną Polską, w mobile’u OLX.pl przed Gazeta.pl i Interią (wyniki z września)

We wrześniu br. serwisy Grupy Onet-RASP odwiedziło o 385,8 tys. internautów więcej od stron Grupy Wirtualna Polska. Większość witryn zanotowała więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej, ale niektóre miały mniej odsłon. W internecie mobilnym serwis OLX.pl ma zdecydowanie więcej odsłon niż Gazeta.pl i Interia.pl.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony Google’a odwiedziło 24,5 mln polskich realnych użytkowników (czyli 96,6 wszystkich internautów w naszym kraju), którzy wykonali 7,46 mld odsłon. Liczba odwiedzających te witryny wzrosła w skali miesiąca o 777,7 tys., a liczba odsłon - o 398,3 mln.

Z kolei Facebook miał o 647,7 tys. użytkowników więcej niż w sierpniu, ale o 499,5 mln mniej.

Tak jak w poprzednich miesiącach Grupa Onet-RASP osiągnęła wyższy zasięg niż Grupa Wirtualna Polska - serwisy pierwszego wydawcy odwiedziło 19,36 mln użytkowników, o 385,8 tys. więcej niż witryny drugiego. Obie grupy stron zanotowały wzrosty liczby odwiedzających, a jednocześnie spadki liczby odsłon.

Liczba internautów w Polsce we wrześniu br. została oszacowana w badaniu na 25,3 mln, z czego na urządzeniach stacjonarnych - 23 mln, a na mobilnych - 17,5 mln.


Serwis Google.pl odwiedziło w minionym miesiącu 24,13 mln polskich internautów, wykonując 6,63 mld odsłon. Strona z miesiąca na miesiąc zyskała 759,5 tys. użytkowników i 420,6 mln odsłon. Z kolei Google.com przy wzroście liczby odwiedzających o 404,4 tys. zanotował spadek liczby odsłon o 20 mln.

Onet.pl odwiedziło 16,31 mln użytkowników (293,1 tys. więcej niż w sierpniu), którzy wykonali prawie 2 mld odsłon, o 108,5 mln mniej niż miesiąc wcześniej.


W internecie stacjonarnym strony Google’a mają zdecydowanie większą przewagę nad Facebookiem w liczbie odsłon - we wrześniu przy 22,21 mln użytkowników zanotowały 4,96 mld odsłon, ponad dwa razy więcej od Facebooka, który przy 18,36 mln odwiedzających miał 2,08 mld odsłon.

Grupa Wirtualna Polska tak jak we wcześniejszych miesiącach miała przewagę nad Grupą Onet-RASP - zanotowała 16,28 mln użytkowników (170 tys. więcej od konkurenta) i 2,13 mld odsłon (295,7 mln więcej niż Onet-RASP).

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas