Internetowa sieć reklamowa Online Advertising Network udostępniła usługę Content.ad obejmującą realizację kampanii opartych na content marketingu. Za ofertę odpowiada Weronika Nowakowska, która od ponad trzech lat pracuje w OAN.
Content.ad bazuje na autorskim rozwiązaniu promowania treści na stronach wydawców internetowych współpracujących z Online Advertising Network. Ma to zapewnić dobór odpowiednich treści oraz skuteczne kanały dotarcia do precyzyjnie określonych grup docelowych. - Stworzyliśmy produkt, który z jednej strony przynosi wiele korzyści marketerom, a z drugiej pozwala wydawcom zwiększyć przychody z nieinwazyjnych treści reklamowych - przekonuje Weronika Nowakowska.
Pierwsze kampanie reklamowe oparte na tym rozwiązaniu przeprowadzono w grudniu ub.r.
Weronika Nowakowska pracuje w Online Advertising Network od grudnia 2012 roku, poprzednio pełniła funkcję trading directora. Wcześniej pracowała jako senior buying specialist w ARBOinteractive oraz w BBelements.