Agencja performance marketingowa Online Media Group przeprowadziła swój globalny rebranding, zmieniając nazwę na Optimise. Ma to odzwierciedlać szersze kompetencje firmy oraz jej nacisk na efektywność.
- Rynek performance zmienia się wchodząc w obszary związane z kanałem mobilnym oraz efektywną optymalizacją. Optimise to nie tylko ogromne zaplecze technologiczne, to też wspaniały zespół specjalistów oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie. Rebranding, który przeszliśmy jest konsekwencją tych działań, a także jasnym komunikatem, że chcemy wspierać naszych klientów w optymalizacji ich działań w zakresie performance marketingu - tłumaczy zmianę nazwy Magdalena Czachowska, dyrektor zarządzająca polskiego biura agencji.
- Wraz z naszą nową nazwą prezentujemy nowe rozwiązania i szereg dodatkowych możliwości systemowych - dodaje Michał Pachnik, dyrektor operacyjny firmy. - W ostatnim czasie intensywnie pracowaliśmy nad wieloma projektami, które teraz możemy z dumą prezentować. Są to zarówno rozwiązania technologiczne, jak i operacyjne, które w znaczącym stopniu pomagają w optymalizowaniu każdej kampanii, aktywności mobile czy programu partnerskiego - wylicza.
Agencja działa od 1999 roku, ma siedzibę główną w Norwich w Wielkiej Brytanii oraz biura w Warszawie, Delhi, Sydney i Sao Paulo. Zatrudnia 160 pracowników. Realizuje działania z zakresu sieci afiliacyjnej, rozwiązań dla marketingu mobile, optymalizacji kanałów dotarcia oraz generowania leadów. Pracuje dla ponad 200 marek, notuje roczne obroty w wysokości ponad 30 mln funtów.