Reklama 2009-06-30
0

ONZ i IAA rozpoczynają klimatyczną kampanię 'Hopenhagen'

Organizacja Narodów Zjednoczonych i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA zainaugurowały kampanię "Hopenhagen". Celem akcji jest wpłynięcie na polityków, którzy pod koniec roku spotkają się w Kopenhadze w sprawie zapobiegania zmianom klimatycznym.

Kampania "Hopenhagen" została uroczyście zainaugurowana przez Organizację Narodów Zjednoczonych i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions w Cannes. Akcja ma za zadanie zainspirować i zaktywizować odbiorców na całym świecie do zmiany swoich nawyków w zakresie zapobiegania zmianom klimatycznym oraz przekonania do tego polityków, którzy spotkają się pod koniec roku w Kopenhadze, żeby ratyfikować nowy międzynarodowy traktat klimatyczny mający zastąpić protokoły z Kioto wygasające w 2012 roku. Projekt "Hopenhagen", łączący w swojej nazwie słowa "hope" i "Copenhagen", uzupełni kampania ONZ "Seal the Deal!" wzywająca światowych przywódców do zjednoczenia się w celu znalezienia rozwiązania problemu zmian klimatycznych, który byłby zrównoważony, skuteczny i oparty na badaniach naukowych.

Na potrzeby akcji, która intensywnie będzie prowadzona jesienią, uruchomiono serwis internetowy hopenhagen.org, w którym użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej na temat zmian klimatycznych, wyrazić swoją opinię lub podzielić się pomysłami na temat przyszłości Ziemi oraz wysyłać wiadomości do delegatów na konferencję w Kopenhadze. Ponadto przygotowano layouty graficzne - zamieszczane już w mediach międzynarodowych - z motywami ludzkich twarzy i dłoni oraz hasłami takimi jak "Prowadź przywódców", "Możemy uratować się od samych siebie" i "Zmień energię słoneczną w pracę".

onz

Kampanię na zasadach non profit przygotowały pod kierownictwem Boba Isherwooda, byłego dyrektora kreatywnego Saatchi&Saatchi, firmy reklamowe zrzeszone w IAA. Strategię i kreację opracowała agencja Ogilvy and Mather, rozwiązania cyfrowe - MDC Partner's Colle + McVoy a międzynarodowy PR i plan komunikacji - Omnicom's Ketchum. W przygotowanie kampanii zaangażowały się również Dentsu, Havas (reprezentowana przez Euro RSCG i MPG), Interpublic Group (reprezentowany przez McCann Worldgroup, R / GA i Draftfcb), MDC Partners (reprezentowana przez Colle + McVoy), Omnicom (reprezentowana przez Ketchum, Interbrand i Tribal DDB), Publicis Groupe (reprezentowana przez Digitas i Saatchi & Saatchi) oraz WPP (reprezentowana przez Ogilvy and Mather).

Autor: tw

Więcej informacji: Hopenhagen, IAA, ONZ

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas