Internet2007-10-23
0

Opcom Grupa Eskadra dla Platformy Obywatelskiej

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra zrealizowała kampanięreklamową Platformy Obywatelskiej w internecie. Agencjazaprojektowała nowy serwis internetowy PO uruchomiony na dwatygodnie przed wyborami a także przeprowadziła szereg działańwirusowych.

"Chcieliśmy zbudować klimat mobilizacji i uświadomićInternautom, że 21 października czekał ich wybór nie tylkopolityczny, co wręcz cywilizacyjny" - mówi Dawid Szczepaniakodpowiedzialny z ramienia Opcom za strategię PO w internecie."Mocno wyeksponowaliśmy multimedia, informacje o głosowaniu zagranicą oraz postać, która urosła do miana mentora Platformy -profesora Bartoszewskiego. Cieszy fakt, że nasza rola nieograniczyła się do produkcji platformy informacyjnej. Mieliśmyokazję aktywnie współtworzyć jej treść i być częścią tejprzedwyborczej gorączki."

Film wirusowy bazujący na słynnym wierszu Czesława Miłosza orazargentyńskim spocie wyborczym sprzed roku w trzy dni uzyskał blisko150 000 wizyt na portalu youtube.

Zobacz film

Serwis internetowy zbudowany został w oparciu o systemzarządzania treścią Edito autorstwa rzeszowskiej agencji Ideo ipowstał w niespełna trzy tygodnie.

Autor:kk

Więcej informacji:Eskadra, PO

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas