Reklama2010-01-20
0

Opera przejmuje AdMarvel

Opera Software uzgodniła warunki przejęcia firmy AdMarvel działającej na rynku mobilnej reklamy.

AdMarvel to niewielka prywatna firma z siedzibą w San Mateo w stanie Kalifornia. Opracowała ona pakiet produktów pozwalający zarządzać metodami dostarczania reklam na ekrany mobilnych urządzeń.

Norweski producent popularnej przeglądarki internetowej zapłaci za AdMarvel 8 milionów dolarów w gotówce. Jeśli w ciągu najbliższych 24 miesięcy spełnione zostaną określone warunki finansowe, Opera wyłoży kolejne 15 milionów dolarów.

To kolejne w ostatnim czasie przejęcie na rynku mobilnej reklamy, chociaż dużo skromniejsze biorąc pod uwagę wartość poprzednich transakcji. Na początku listopada minionego roku Google ogłosiło przejęcie za 750 milionów dolarów firmy AdMob. Z kolei na początku stycznia Apple kupiło za nieujawnioną sumę (nieoficjalnie 275 mln USD) firmę Quattro Wireless.

źródło: TechCrunch

Autor:

Więcej informacji:Opera, AdMarvel, Opera Software

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas