Reklama 2009-11-20
0

'Opłaca się mieć firmę stacjonarną' w kampanii TP dla biznesu (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa TP dla biznesu. Akcja pokazuje zalety prowadzenia firmy stacjonarnej.

Rozpoczęta 12 listopada kampania reklamowa oferty TP dla biznesu podkreśla, że w jej wszystkich taryfach obowiązują stawki od 26 groszy za minutę połączenia na komórki. Przekaz pod hasłem "Opłaca się mieć firmę stacjonarną" zaskakująco podkreśla zalety korzystania z telefonu stacjonarnego na przykładzie myjni samochodowej.



Akcja obejmuje telewizji (TVP, TVN, Polsat - kanał główny i tematyczne, Discovery), radiu (stacje Eurozetu, PIN, PR3, Złote Przeboje, Tok FM), prasie (Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Newsweek, Polityka, Tele Tydzień, Forum) oraz internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG 4D, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Autor: tw

Więcej informacji: TP, TP dla biznesu

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas