Technologie2004-06-23
0

Optimus - naprawa na telefon

Optimus uruchamia serwis typu "door to door"

Dzięki nowej usłudze serwisowej klienci nie muszą wychodzić z domu aby dostarczyć sprzęt do serwisu, a także znacznie szybciej otrzymują go z powrotem.

Dzwoniąc pod numer Infolinii Technicznej Optimus klient zgłasza problem konsultantowi technicznemu. Jeśli nie uda się go rozwiązać podczas rozmowy telefonicznej, otrzymuje numer telefonu do najbliższej placówki firmy kurierskiej Spedpol i informację o dokumentach, które należy przygotować do zgłoszenia reklamacji. Po zgłoszeniu kurier odbiera sprzęt z domu klienta i zawozi go bezpośrednio do serwisu Optimus. Naprawiony sprzęt odwożony jest do klienta również przez kuriera.

"Nowy charakter obsługi reklamacyjnej to element długofalowej strategii biznesowej Optimus S.A. Chcemy stale podnosić jakość usług. Dzięki serwisowi "door to door" gwarantujemy naszym klientom maksymalne uproszczenie procesów związanych z obsługą gwarancji. Klient powinien znać tylko numer Infolinii Technicznej, resztę załatwimy za niego" - powiedział Sławomir Mleczko, dyrektor serwisu Optimus S.A.

System "door to door" jest przeznaczony dla użytkowników; zarówno korporacyjnych jak i indywidualnych. Obejmuje również osoby, które kupiły komputery marki BlueLine w sieciach handlowych. Usługa w okresie trwania gwarancji jest bezpłatna.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas