Reklama2005-01-17
0

Option One dla R.Bosch

Option One zakończyła akcję promocyjną prowadzoną w supermarketach budowlanych na zlecenie firmy R.Bosch

Celem akcji było bezpośrednie zaznajomienie klientów z nowym produktem Bosch, wiertarko - wkrętarką akumulatorową IXO.

Ze względu na bardzo małą wagę, niewielkie rozmiary i prostą obsługę wkrętarka IXO jest urządzeniem pozwalającym na sprawne wykonywanie drobnych napraw domowych nawet przez osoby nie mające doświadczenia w majsterkowaniu. Dzięki innowacyjnej technologii litowo-jonowej - stosowanej do tej pory w telefonach komórkowych - urządzenie jest zawsze gotowe do działania, nawet po dłuższym okresie nieużywania.

"Ponieważ w dużej mierze produkt ten kierowny jest do kobiet, które coraz częściej próbują swoich sił w majsterkowaniu, zdecydowaliśmy się na dość nietypową dla naszej branży formę komunikacji o tym produkcie poprzez prezentacje dokonywane przez profesjonalnie wyszkolone prezenterki" - mówi Edyta Białkowska, Specjalista ds. Marketingu w firmie Robert Bosch - "W tym przypadku uznaliśmy bowiem, że to własnie młode i dynamiczne kobiety będą w stanie najlepiej przekonać naszych klientów do zalet IXO i zachęcić ich do zakupu."

Przez 4 kolejne weekendy klienci sieci Obi, Praktiker i Leroy Merlin mogli zapoznać się z IXO i jego unikalnymi cechami. Ci z nich, którzy zdecydowali się na zakup, otrzymywali dodatkowo niespodziankę - potężne pudełko opakowanych ozdobnie ciastek, w sam raz nadających się na świąteczny prezent.

Akcja promocyjna IXO była pierwszym projektem agencji Option One dla firmy Robert Bosch, wygranym na drodze przetargu.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas