Prasa2015-07-01
0

Optizen Labs będzie sprzedawać reklamy w cyfrowych wydaniach pism Ringier Axel Springer Polska

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska podjęło współpracę z firmą Optizen Labs w zakresie sprzedaży standardowych form reklamowych w cyfrowych wydaniach jego tytułów prasowych.

Optizen Labs zajmie się sprzedażą standardowej oferty reklamowej m.in. tabletowych i smartfonowych wydań pism „Newsweek Polska”, „Forbes”, „Auto Świat”, „Pierwszy Milion”, „Tap&Swipe”, „Fakt” i „Przegląd Sportowy”.

- Nowy partner w monetyzacji skonsolidowanej powierzchni reklamowej w wydaniach cyfrowych to efekt naszych analiz dotyczących potencjału sprzedażowego tabletów. Fakt, iż tablety optymalnie łączą kwestię mobilności z komfortem konsumpcji treści sprawia, iż będzie to nie tylko coraz bardziej popularny ekran dla użytkownika, ale przede wszystkim atrakcyjne medium reklamowe w obszarze biznesu, motoryzacji, nowych technologii czy sportu - tłumaczy Jacek Dzięcielak, CEO w Media Impact Polska, biura sprzedaży reklam Grupy Onet-RASP.

- Już dzisiaj dostarczamy reklamodawcom najszerszą ofertę reklamową w publikacjach cyfrowych oraz jedną, spójną i konsekwentną politykę sprzedażową i rozliczeniową. Jesteśmy przekonani, że strategiczna współpraca z takimi wydawcami jak RASP, pozwoli nam w krótkim czasie rozwinąć ten produkt do roli autonomicznego medium - przekonuje Jacek Czynajtis, CEO w Optizen Labs.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas