Internet2005-03-14
0

Optymistyczne prognozy dla reklamy internetowej

W 2009 roku - 16,1 mld USD na reklamę online, najwięcej wyda branża motoryzacyjna

 Najszybciej będzie rósł udział reklam z branży motoryzacyjnej - aż o 33,8%. Na drugim miejscu będzie kategoria zdrowie, której udział wzrośnie o 19,7%, a na trzecim miejscu turystyka - o 18,3% - wynika z danych  JupiterResearch.

Za cztery lata najwięcej reklam w internecie zobaczymy z branży media i rozrywka, która na reklamy w sieci wyda - według szacunków JupiterResearch - 2 mld USD. Branża usług finansowych przeznaczy na ten cel 1,7 mld USD, motoryzacja - 1,4 mld USD oraz turystyka - 1 mld USD.

Autor:IS - matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas