Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Orange dla Firm. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Havas Warsaw i Initiative Media Warszawa.
Reklamy podkreślają, że w ramach obecnej promocji smartfon Samsung Galaxy 10e jest dostępny za 0 zł na start z opłatą 45 zł miesięcznie (przy umowie na 36 miesięcy na Multipak XXL).
Kampania zaznacza, że z usług Orange korzysta ponad połowa firm w Polsce (według badania firmy Indicator z przełomu ub. i br.) i że jest to sieć numer jeden w naszym kraju (pod względem klientów usług stacjonarnych i mobilnych).
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/orange-na-karte-promocja-konto-wazne-rok-zasady-robert-gorski-i-mikolaj-cieslak-jako-kolednicy-w-reklamie-wideo ##
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz BTL. Potrwa do 22 grudnia.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa. Spot wyreżyserował Michał Gazda, a za produkcję i postprodukcję odpowiadały firmy Graffiti Film i ICE.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/beda-nowe-zwolnienia-w-orange-ruszyly-rozmowy-ze-zwiazkami-zawodowymi-dlaczego-ilu-ludzi-straci-prace ##
W trzecim kwartale br. Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 4,3 proc. do 2,87 mld zł oraz 224 mln zł zysku netto. Telekom na koniec września miał 15,14 mln klientów, wobec 14,61 mln rok wcześniej.