Internet2019-07-30
3

Beata Kozidrak śpiewa „zabiłam go” w spocie „Orange is the New Black” (wideo)

Beata Kozidrak w spocie „Orange is the New Black”Beata Kozidrak w spocie „Orange is the New Black”

Netflix opublikował polski spot promujący ostatni sezon serialu „Orange is the New Black”. W klipie Beata Kozidrak śpiewa piosenkę Bajmu z refrenem „Zabiłam go całą mocą swą”. To kolejny spot Netflixa z udziałem polskiej gwiazdy.

W spocie Beata Kozdrak jest pokazana jako nowa osadzona w więzieniu, ma na sobie charakterystyczny pomarańczowy uniform. Autentyczne bohaterki „Orange is the New Black” zastanawiają się, dlaczego tu trafiła, na co piosenkarka śpiewa fragment przeboju Bajm „Lola, Lola” z refrenem: „Zabiłam go całą mocą swą, gdy zostawił mnie na dnie”.

- Nie obiecywaliśmy, że lepszy będzie świat. Ostatni sezon „Orange is the New Black” tylko na Netflix - skomentowano w opisie spotu, który pojawił się na polskich profilach Netflixa w mediach społecznościowych.

 

Finałowy, siódmy sezon „Orange is the New Black” jest dostępny na Netfliksie od minionego piątku. Jest to jedna z najpopularniejszych własnych produkcji platformy. W rolach głównych występują: Dascha Polanco, Taylor Schilling, Laura Prepon, Kate Mugrew, Danielle Brooks, Uzo Aduba, Natasha Lyonne, Taryn Manning, Laverne Cox, Michael Harney, Samira Wiley czy Yael Stone.

W polskich spotach Netflixa byli już Gessler, Brodka i Piątek

Netflix został udostępniony w Polsce na początku 2016 roku, a mniej więcej od dwóch lat w osobnych reklamach promuje u nas swoje najpopularniejsze produkcje własne. Jesienią 2017 roku emitowanych było kilka spotów trzeciego sezonu serialu „Narcos” nawiązujących do piłki nożnej, m.in. meczów reprezentacji Polski w eliminacjach mistrzostw świata, a  „Stranger Things” było promowane ma muralach w dużych miastach.

W spotach wystąpiły też znane osoby. Przed rokiem w klipie szóstego sezonu „Orange is the New Black” pojawiła się Magda Gessler. Raper Pezet nagrał piosenkę i klip „Kartel” promujące „Narcos: Meksyk”, Krzysztof Piątek w spocie „Domu z papieru” wykonał swój charakterystyczny gest po strzeleniu gola, a piosenkarka Monika Brodka porównywała swój wygląd do bohaterów „Stranger Things”.

W innym spocie nowego sezonu „Stranger Things” nawiązano do popularnego przed laty programu TVN „Nie do wiary”, „Dom z papieru” niestandardowo promowano też w cyklu „Sekcja piłkarska” portalu Sport.pl, a Mirosław Zbrojewicz zagrał w spocie „Opowieści z San Francisco” nawiązującym do Parady Równości.

Netflix z pierwszym spadkiem liczby subskrybentów w USA

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 26 proc. do 4,92 mld dolarów i 271 mln dolarów zysku netto. Platforma przyciągnęła globalnie 2,7 milionów nowych subskrybentów zamiast oczekiwanych 5 milionów, ponadto po raz pierwszy w historii zanotowała spadek liczby klientów w USA (o 126 tys.).

Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkowa wersja Netflixa zanotowała w Polsce 2,89 mln realnych użytkowników i 42,08 mln odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas