Reklama2020-01-28
1

Transmisja dla mamy z górskiej wyprawy w reklamie Orange Love z Samsung Galaxy A40 (wideo)

Orange Polska zaczął kampanię reklamującą taryfę Orange Love ze smartfonem Samsung Galaxy A40 w promocyjnej cenie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Initiative Media Warszawa.

Bohaterami kampanii są kobieta, której syn wyjeżdża na górską wyprawę i dzięki usługom Orange prowadzić z nią rozmowę wideo. Podsumowuje to slogan: „Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi”.

Reklama promuje ofertę, w ramach której przy podpisaniu umowy na 24 miesiące dotyczącej pakietu Orange Love Standard można kupić smartfon Samsung Galaxy A40 za 37 zł miesięcznie.

Obecnie trwają też inne kampanie reklamowe Orange Polska: akcja nju mobile podkreślająca, że z tej oferty korzysta już milion klientów, oraz nowa kampania Orange na Kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem.

 

Aktywności reklamowe Orange Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska zanotował 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas