Orange Polska w nowej kampanii oferty Orange Love promuje pakiet ze stacjami HBO i platformą HBO GO. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa i Inititive Media Warszawa.
Spot z kampanii pokazuje, jak bohaterowie znani z poprzedniej reklamy Orange Polska denerwują się, bo jadą samochodem za wolno poruszającą się ciężarówką. Jej kierowca szybko zjeżdża na parking, gdzie wspólnie z osobami z auta osobowego oglądają serial „Westworld”, którego drugi sezon właśnie zaczął być emitowany na HBO.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/orange-polska-wyniki-i-kwartal-2018 ##
Reklama podkreśla promocję, w ramach której przy zakupie Orange Love z telewizją na 24 miesiące przez pierwszy rok można korzystać za darmo z HBO i HBO GO. Taka promocja będzie obowiązywała do połowy czerwca.
Jest to kolejna odsłona nowej komunikacji marketingowej Orange Polska, pokazującej jak usługi tej firmy pomagają w zbliżaniu do siebie różnych osób. Poprzednia kampania z tego cyklu miała charakter wizerunkowy.
Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Inititive Media Warszawa. Działania obejmują m.in. telewizję oraz internet.