Reklama2021-04-06
2

Górski i Cieślak spierają się o żywopłot w reklamie Orange na kartę (wideo)

Robert Górski i Mikołaj Cieślak w spocie Orange na kartęRobert Górski i Mikołaj Cieślak w spocie Orange na kartę

W nowej kampanii Orange na kartę z artystami kabaretowymi Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem reklamowany jest pakiet za 15 zł.

W spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak spierają się, czy żywopłot wycięty przez Górskiego przypomina bardziej kota czy lemura.

Kampania reklamuje ofertę, w ramach której w Orange na kartę użytkownik po doładowaniu za 15 zł otrzymuje na 31 dni nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci krajowych oraz 15 GB pakietu internetowego.

 

Za kreację reklam Orange na kartę odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.

Kampanie reklamowe Orange Polska są realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.

W ub.r. przychody Orange Polska wzrosły o 0,9 proc. do 11,51 mld zł, nakłady inwestycyjne - z 1,7 do 1,8 mld zł, a zysk netto zmalał z 82 do 42 mln zł. Na koniec roku telekom miał 1,48 mln użytkowników ofert konwergentnych i 725 tys. internetu światłowodowego.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas