Technologie2016-02-17
3

Orange Polska w latach 2016-2018 stawia na jakość sieci, konwergencję i pozyskiwanie klientów mobilnych

W latach 2016-2018 Orange Polska zamierza działać według nowej strategii. Jej najważniejsze punkty to poprawa jakości i rozbudowa sieci, szerszy dostęp do usług konwergentnych oraz przyciągnięcie nowych klientów dzięki lepszej jakości oferty i obsługi.

Wraz z opublikowaniem rocznych wyników finansowych Orange Polska ujawnił nowy plan strategiczny dla spółki, który ma obejmować lata 2016-2018.

Operator ujawnia, że będzie dążył do budowania długoterminowej wartości firmy poprzez inwestycje w nowych klientów oraz rozbudowę sieci światłowodowych. Według Orange Polska obecna sytuacja na rynku sprzyja podejmowaniu ofensywnych działań rynkowych na, a jednym z najważniejszych elementów nowej strategii mają być agresywne wydatki na akwizycję klientów.

Orange Polska ujął swój plan strategicznych w kilku najważniejszych punktach:

Bycie liderem w jakości sieci
Zapewnienie najlepszej jakości sieci, zarówno mobilnej jak i stacjonarnej, jest kluczowym czynnikiem warunkującym sukces. Z tego względu, konieczna jest elastyczność i zagwarantowanie najwyższej jakości połączeń niezależnie od miejsca, w jakim znajdują się klienci. W zależności od obszaru geograficznego, Orange Polska może wykorzystywać sieć światłowodową, zmodernizowane łącza miedziane lub opcjonalnie technologię hybrydową, łączącą rozwiązania stacjonarne i mobilne.

Bycie liderem w konwergencji
Konwergencja pozostaje kluczowym elementem naszej strategii. We wszystkich lokalizacjach, Orange Polska będzie oferować gospodarstwom domowym pełną gamę usług, wzbogaconą o produkty niezwiązane z działalnością telekomunikacyjną, przedstawiając korzyści z konwergencji. Poza lepszą ofertą produktową zastosujemy innowacyjne techniki marketingowe, gromadząc i wykorzystując informacje biznesowe w celu maksymalizacji możliwości sprzedażowych względem istniejących i potencjalnych klientów.

Najlepsze doświadczenie klientów
W coraz bardziej cyfrowym świecie, oczekiwania i potrzeby klientów zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek. Doskonałe podejście do klientów jest warunkiem koniecznym sukcesu oraz kluczem do osiągania stabilnych wyników. Zgodnie z naszą filozofią, klienci muszą się znajdować w centrum wszystkich naszych działań. Z tego względu, będziemy dążyć do dalszego zwiększenia satysfakcji klientów poprzez oferowanie atrakcyjnych produktów i usług przy jednoczesnym wprowadzaniu usprawnień w zakresie obsługi klienta i kanałów sprzedaży, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Będziemy nadal ściśle monitorować wskaźnik zadowolenia klientów NPS (ang. Net Promoter Score). Osiągnięcie pozycji w pierwszej dwójce wśród dużych operatorów dla tego wskaźnika jest dla nas jednym z najważniejszych priorytetów.

Elastyczna i efektywna organizacja
Orange Polska będzie kontynuować proces optymalizacji struktury organizacyjnej w celu dostosowania jej do rosnących wymogów rynku telekomunikacyjnego. Chcemy być organizacją efektywną, cyfrową i elastyczną, silnie obecną w Internecie i dysponującą wysoce zautomatyzowanymi procesami oraz zdolną do ograniczania kosztów pośrednich i znajdywania oszczędności w wyniku poprawy efektywności. Przystąpiliśmy już do realizacji projektu o nazwie „Nowy Model Operacyjny”, którego celem jest optymalizacja i automatyzacja procesów, optymalizacja wydatków informatycznych oraz ułatwienie podejmowania działań komercyjnych, zwłaszcza w zakresie ofert konwergentnych.

Autor:ps

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas