Technologie2012-06-15
5

Orange stawia na sprzedaż usług w pakiecie

Prezes PTK Centertel (marka Orange), Mariusz Gaca stawia na pakietyzowanie usług. W ramach jednego rachunku i po jednej cenie rozliczany jest dostęp do telefonii stacjonarnej, internetu i telewizji.

Dla konsumentów taka oferta oznacza spore oszczędności, bo usługi sprzedawane w pakiecie są tańsze razem niż kupowane osobno. Dodatkowo telekom może łatwiej konkurować z ofertami popularnych kablówek. Tym bardziej, że rynek telefonii stacjonarnej coraz bardziej się kurczy.

- Naszą odpowiedzią na to, co się dzieje na rynku już od dobrej dekady, odkąd telefonia komórkowa rozwinęła się w sposób bardzo szybki, to jest pakietyzowanie usług w taki sposób, by klient korzystał z linii stacjonarnej nie tylko po to, aby wykonywać rozmowy telefoniczne, ale by wykorzystywał ją do szybkiego dostępu do Internetu i telewizji - mówi prezes zarządu PTK Centertel Mariusz Gaca.

Operatorzy, którzy nie mają w swojej ofercie szybkiego Internetu i telewizji muszą liczyć się z marginalizacją.

- Stąd też Fun Pack, który zaproponowaliśmy w zeszłym roku oraz oferta Orange Open, którą zaprezentowaliśmy całkiem niedawno, przy okazji rebrandingu - podkreśla Mariusz Gaca.

Za pierwszy kwartał operator pozyskał już ponad 100 tysięcy klientów pakietu Fun Pack. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach to przede wszystkim pozyskanie klienta lojalnego. Nie powoduje wzrostu przychodów firm. Klienci kupują usługi w pakietach, bo po prostu mniej za taki pakiet płacą.

Autor:masz / isb / pr

Więcej informacji:Orange, PTK Centertel

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas