Internet2013-06-25
0

Oreo, Toshiba, Nike, McDonald’s, Adidas, Dove - „złote” e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Cyber w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Toshiba i Intel, Oreo, Nike, Dove, Adidas i McDonald’s .

Toshiba z Intelem - The Beauty Inside

Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)
Klient: Toshiba, Intel
Produkt: laptop Toshiba z procesorem Intel

Grand Prix, Złote Lwy w podkategorii Best Copywriting

Kampania zdobyła też Grand Prix w kategorii Film.

>>> Cannes Lions 2013: Grand Prix dla Dove i "Dumb ways to die", Lwy dla 180heartbeats i Y&R Warsaw


Oreo Daily Twist

Agencja: Draft FCB New York
Klient: Mondelez International
Produkt: Oreo

Nagroda: Grand Prix

Autor:tw

Więcej informacji:Cannes Lions, case study

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas