Reklama2005-04-21
0

Orient na orzeźwienie

Właśnie wystartowała pierwsza kampania reklamowa promująca nową orientalną linię Fortuny Minerado, wprowadzoną do sprzedaży w lutym br.

Spot przygotowała agencja Red 8.

Kampania obejmuje sześć ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz sześć kanałów tematycznych (m. in. Viva i MTV), zaplanowanych i zakupionych przez dom mediowy MediaCom. To już dwunasta telewizyjna kampania reklamowa firmy Agros Nova w tym roku.

Reklama telewizyjna Fortuny Minerado, oparta na pomyśle zmieniających się w kalejdoskopie owoców, już w pierwszym kadrze, muzyką i obrazem wprowadza widzów w klimat orientu. Owocowy kalejdoskop zamienia się w Minerado Orient, które nie tylko gasi pragnienie, ale parze młodych bohaterów daje również impuls do fajnej zabawy. 30-sekundowy spot wykorzystuje obok tradycyjnej techniki filmowej, technologię 3D. Za jego realizację ze strony zleceniodawcy, Agros Nova Sp. z o.o. odpowiadali: Andrzej Łęgosz – kierownik marketingu i Marcin Dzionek – kierownik marki Fortuna, zaś ze strony agencji - dyrektorzy kreatywni: Jerzy Przeździecki i Maciej Marasek oraz Agata Kusińska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas