Reklama2010-05-27
0

Origami w europejskiej kampanii ProLogis

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa firmy ProLogis. Akcja – składająca się z trzech faz – jest prowadzona w całej Europie.

Trwająca obecnie kampania reklamowa dostarczającej obiekty dystrybucyjne firmy ProLogis podkreśla jej podejście do biznesu i współpracy z klientami. Akcja składa się z trzech odsłon opartych na hasłach „Real”, „More” i „First”. Każdy z przekazów wykorzystuje motyw origami symbolizujący kompleksowość, jakość i elastyczność oferty ProLogis.

Akcja – skierowana do partnerów biznesowych i klientów firmy – jest prowadzona w całej Europie, obejmując internet (portale kluczowe dla branży nieruchomości magazynowych) oraz prasę (tytuły biznesowe i branżowe). W Polsce kreację kampanii przygotowała agencja Tassells Design, a zakupem mediów firma ProLogis zajmuje się we własnym zakresie.

Autor:tw

Więcej informacji:Origami, ProLogis

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas