Reklama2019-10-19
3

Orlen partnerem piłkarskiej Ekstraklasy

PKN Orlen został oficjalnym partnerem piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Współpracę zaplanowano do końca bieżącego sezonu.

W ramach umowy logo Orlenu będzie widoczne m.in. na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach.

Ponadto koncern paliwowy będzie wspierał logistycznie należącą do Ekstraklasy spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców.

Współpraca rusza od 12. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy, rozgrywanej w najbliższy weekend. Została zaplanowana na razie do końca bieżącego sezonu. Nie podano wartości umowy.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/nie-tylko-mezczyzni-kibicuja-klubom-ekstraklasy-co-piata-osoba-chodzaca-na-mecze-to-kobieta_2 ##

- Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki Orlen. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka, czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki - komentuje Daniel Obajtek, prezes Orlenu.

- W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak  by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu - zapowiada Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.

PKO Bank Polski Ekstraklasa pod taką nazwą funkcjonuje od początku bieżącego sezonu, po tym jak sponsorem tytularnym rozgrywek został PKO BP, zastępując Totalizatora Sportowego, który ma teraz status partnera głównego. PKO BP prowadzi obecnie wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Gramy razem” dotyczącą tego sponsoringu.

Miesiąc temu producent zegarków Aztorin o dwa lata przedłużył umowę, na mocy której jest partnerem Ekstraklasy.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/orlen-rezygnuje-z-nazw-star-i-benzina-marka-orlen-takze-za-granica ##

Orlen od wielu lat jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Piłki Siatkowej (w styczniu br. umowę przedłużono o cztery lata), Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz drużyn piłki ręcznej i piłki nożnej Wisły Płock.

Ponieważ Robert Kubica z końcem bieżącego sezonu Formuły 1 żegna się z zespołem Williams Racing, Orlen też zakończy współpracę z tym teamem i zacznie sponsorować zespół, do którego dołączy Kubica. Koncern podpisał umowę sponsorską na dwa lata, jej roczna wartość to ok. 40 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Ekstraklasa, piłka nożna, Orlen

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas