Reklama2010-04-28
4

„Oryginalny męski świat” promuje Viagrę wśród lekarzy

W prasie i BTL-u trwa kampania reklamowa Viagry. Akcję pod hasłem „Oryginalny męski świat” przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Viagry ma wzmocnić wśród lekarzy urologów i seksuologów jej wizerunek jako jedynego oryginalnego produktu leczniczego na impotencję. Akcja pod hasłem „Oryginalny męski świat” prezentuje kilka historii pokazujących oryginalne pasje i zainteresowania mężczyzn.

W ramach kampanii materiały BTL są dystrybuowane wśród lekarzy przez przedstawicieli medycznych, a działania będą też prowadzone w prasie branżowej. Akcję – rozpoczętą w styczniu, a zaplanowaną co najmniej do jesieni – przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas