Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wczerwcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w czerwcu br. wyniosła69 959 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 160 egz.(spadek o 12 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do czerwca 2008 r. spadła o 19 proc. iwyniosła 50 417 egz.
Zobacz tabelę
W czerwcu br. będący liderem sprzedaży wśródmiesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się wnakładzie wynoszącym 44 044 egz., zyskując 33 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.
Zobacz tabelę