Prasa2009-09-28
0

Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wczerwcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w czerwcu br. wyniosła69 959 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 160 egz.(spadek o 12 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do czerwca 2008 r. spadła o 19 proc. iwyniosła 50 417 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

W czerwcu br. będący liderem sprzedaży wśródmiesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się wnakładzie wynoszącym 44 044 egz., zyskując 33 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas