Prasa2008-09-04
0

Ostro w dół Gazeta Wyborcza, sprzedaż Dziennika poniżej 90 tys.egz.

W lipcu 2008 roku spadła sprzedaż siedmiu dziennikówogólnopolskich. Swój wynik poprawiły tylko dwa tytuły: SuperExpress i Gazeta Prawna. Szczegóły w raporcie portaluWirtualnemedia.pl - tylko u nas pełne dane.

Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wlipcu 2008 r. wyniosła 491 797 egz., czyli 4 proc. mniej niż wanalogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej"(Agora) wyniosła 367 122 egz. Jest to wynik o 12,2 proc. gorszy niżw lipcu 2007 roku.

Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), którypodniósł swoją sprzedaż o 1,5 proc. do 199 440 egz.

Tuż za podium znalazła się "Rzeczpospolita" (Presspublika),która zanotował spadek o 9 proc. W lipcu br. tytuł sprzedawał się wilości 131 103 egz.

Na piątym miejscu znalazł się "Dziennik" (Axel Springer Polska)ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 88 812 egz. (spadek o 50proc.)

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu z czerwcem br. wzrosła sprzedaż "Faktu" i"Super Expressu".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas