Internet2012-01-12
0

Ostryga: Krzysztof Winnik na czele, niezależnie od OS3 multimedia

Krzysztof Winnik objął stanowisko brand managera & social media directora w agencji social mediowej Ostryga. Firma całkowicie uniezależnia się od agencji OS3 multimedia, z której została wydzielona półtora roku temu.

Krzysztof Winnik na czele Ostrygi zastąpił Anitę Wojtaś-Jakubowską, która odeszła z agencji z końcem listopada ub.r. Winnik przez ostatnie trzy lata był managing oraz strategy & interactive directorem w agencjach NuOrder i 6ix Social Media & WoMM, których jest współzałożycielem. Wcześniej był związany m.in. z Nivea Polska i British American Tobacco Polska.

- Będę dążył do tego, aby Ostryga odgrywała coraz większą, a docelowo wiodącą rolę w kształtowaniu polskiego rynku mediów społecznościowych - zapowiada Krzysztof Winnik. - Na początek wzmocnimy działy strategii i client service. Będziemy też walczyć o nowe budżety, konsekwentnie wyznaczać standardy oraz wprowadzać nowe produkty i usługi - opisuje.

Zatrudnienie Krzysztofa Winnika to ostatni etap procesu reorganizacji Ostrygi mającego na celu całkowite uniezależnienie jej od agencji interaktywnej OS3 multimedia, z której została wydzielona w połowie 2010 roku. Obecnie Ostryga ma własną siedzibę i niezależnych klientów (m.in. Play, Hortex, L’Oreal, Hasbro, Ferrero, Pracuj.pl, Platforma Obywatelska, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Toyota Bank Polska), a Marcin Maj, dotychczas managing director agencji, został jej prezesem.

Autor:tw

Więcej informacji:Ostryga, Krzysztof Winnik

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas