Internet2012-10-02
2

„Oszukane pokolenie” - wspólna akcja Onetu i „Tygodnika Powszechnego”

Onet i „Tygodnik Powszechny” rozpoczęły akcję „Oszukane pokolenie”. W jej ramach w okresie od 1 do 26 października br. w obydwu mediach będą publikowane artykuły, dotyczące problemów z jakimi mierzy się wykształcone pokolenie przełomu lat 70. i 80., czyli tzw. wyżu demograficznego.

W serwisach Onetu oraz na łamach „TP” będą pojawiały się teksty diagnozujące aktualną sytuację, podsumowania, wywiady zarówno z osobami pośrednio odpowiedzialnymi za trudności na jakie napotyka „oszukane pokolenie” jak i z samymi pokrzywdzonymi. Redaktorzy obu redakcji będą starali się odpowiedzieć na pytanie jak doszło do obecnej sytuacji, jak sobie z nią radzić i wreszcie - jak sprawić by kolejne pokolenia Polaków nie popełniały błędów swoich poprzedników, czy nawet już swoich rodziców.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas