Reklama2019-11-22
4

Telewizja internetowa OTT prezentem dla kuzyna w reklamach Cyfrowego Polsatu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa usługi telewizyjnej OTT oferowanej przez Cyfrowy Polsat. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP, Xantus, Ztudio&Burza i Vizeum, występuje aktor Jacek Braciak.

W spocie Jacek Braciak jako głowa rodziny razem z żoną i dziećmi przychodzi do salonu Cyfrowego Polsatu, żeby kupić usługę telewizyjną dla swojego studiującego kuzyna. Sprzedawca zachwala im ofertę OTT, wyliczając jej walory, m.in. to że klient może elastycznie zmieniać pakiety, a dekoder można podłączyć do internetu od dowolnego dostawcy zapewniającego odpowiednio szybkie łącze.

Reklamy informują o promocji, w ramach której przy podpisywaniu umowy na 24 miesiące przez pierwsze 3 miesiące można korzystać za darmo z ponad 100 kanałów.

Usługa OTT została wprowadzona do sprzedaży przez Cyfrowy Polsat w lipcu br., operator do jej obsługi produkuje nowe dekodery Evobox Stream.

 

Bożonarodzeniowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio (stacje ogólnopolskie i lokalne). Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group Poland, spot wyreżyserował Piotr Janowski, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, postprodukcją wideo - Xantus, a postprodukcją audio - Ztudio&Burza. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Na koniec września br. grupa Cyfrowy Polsat miała sprzedanych w modelu abonamentowym 5,03 mln jednostkowych usług płatnej telewizji (0,1 proc. mniej niż rok wcześniej), w tym 1,18 mln w wariancie multiroom (3,4 proc. więcej niż przed rokiem).

Od ponad dwóch tygodni jest już prowadzona kampania innej nowej usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu - IPTV, w reklamach też występuje Jacek Braciak.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas