Reklama2018-06-18
3

Józef Młynarczyk reklamuje nową sieć telekomunikacyjną Otvarta. Co w jej ofercie? (wideo)

Józef Młynarczyk w reklamie sieci OtvartaJózef Młynarczyk w reklamie sieci Otvarta

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa nowej wirtualnej sieci telekomunikacyjnej Otvarta. Bohaterem reklam, pod hasłem „Bliskość kosztuje niewiele”, jest były bramkarz naszej reprezentacji piłkarskiej Józef Młynarczyk.

Spot z kampanii pokazuje, jak Józef Młynarczyk obserwuje mecz młodych piłkarzy, rozmawiając przy tym prze telefon. Jednocześnie podkreśla, jak ważne są kontakty z rodziną, i zachęca do przeniesienia numeru do sieci Otvarta.

Reklamy są emitowane w telewizji (m.in. w kanałach TVP przy transmisjach z piłkarskich mistrzostw świata) oraz internecie. Hasło główne kampanii to: „Bliskość kosztuje niewiele”.

Trzy lata temu Józef Młynarczyk był bohaterem wizerunkowej kampanii firmy bukmacherskiej STS.

 

Jaka jest oferta sieci Otvarta?

Otvarta to nowa wirtualna sieć telekomunikacyjna (MVNO). Oferuje taryfy abonamentowe w cenach od 7,99 do 28,99 zł miesięcznie. W trzech tańszych wariantach można podpisać umowę na dowolnie krótki okres.

Oferta sieci obejmuje też pakiety internetu mobilnego LTE. Są to warianty z dynamicznym adresem IP:
- 5 GB za 14,99 zł miesięcznie,
- 10 GB za 19,99 zł miesięcznie,
- 30 GB za 29,99 zł miesięcznie,
- 100 GB (plus 200 GB pakietu nocnego) za 39,99 zł miesięcznie.

Z kolei pakiety internetowe ze stałym adresem IP to:
- 5 GB za 20,99 zł miesięcznie,
- 10 GB za 25,99 zł miesięcznie,
- 30 GB za 35,99 zł miesięcznie,
- 100 GB (plus 200 GB pakietu nocnego) za 44,99 zł miesięcznie.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas