Prasa 2005-06-14
0

'Outdoor Media' już na rynku

W czerwcu ukazał się numer zerowy magazynu poświęconego rynkowi reklamy zewnętrznej.

Nowy tytuł na rynek wprowadza wydawnictwo  Business Media oraz PBS journal.
 
- Jako człowiek związany z szeroko pojętą reklamą wiem, jak ważne dla każdej branży jest posiadanie środka przekazu – medium, za pośrednictwem którego można nie tylko realizować przekaz reklamowy, ale w głównej mierze informacyjny. Dlatego też postanowiliśmy uzupełnić istniejącą na rynku lukę i przygotowaliśmy zerowy numer nowego magazynu 'Outdoor Media'. Ma on być swoistym kompendium wiedzy o rynku reklamy zewnętrznej, począwszy od realizowanych kampanii, poprzez ofertę nośników, dane statystyczne o rynku, nowości w druku wielkoformatowym i urządzeniach, a na wydarzeniach i aktualnościach skończywszy.- powiedział Robert Załupski, General Manager Business Media oraz Project Manager Outdoor Media.
 
W pierwszym numerze można znaleźć m.in. : aktualności, kampanie, wywiad z Prezesem Zarządu Opinion jednej z największych drukarni wielkoformatowych w Polsce, podsumowanie sektora reklamy zewnętrznej na targach Euro-Reklama wraz z galerią zdjęć oraz nowości w druku cyfrowym.

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas