Technologie2008-07-30
0

Palm Centro zyskuje na popularności

Firma Palm, dla której ostatnie lata nie są zbyt udane, sprzedaławłaśnie dwumilionowego smartfona Centro.

Centro, który dostępny jest w 25 krajach całego świata, notujeteż wzrost w raporcie firmy AdMob Mobile Metrics, która bada ruchgenerowany w sieci przez urządzenia mobilne - informuje serwis TGDaily.

Po raz pierwszy smartfon firmy Palm pojawił się w tym raporcie wmaju, zajmując ósmą pozycję, a teraz awansował już na siódmemiejsce.

"Konsumenci są gotowi na większą ilość funkcji w swoichkomórkach. Centro ma wszystko co jest potrzebne danej osobie dobycia w kontakcie z każdym, kto jest dla niej ważny, jednocześnieprzy cenie i rozmiarze, które sprawiają, że smartfony sąatrakcyjniejsze dla coraz większej grupy odbiorców" - stwierdziłBrodie Keast, wiceprezes ds. marketingu w Palm.

Firma zanotowała we wspomnianym raporcie również solidny wzrostwśród producentów smartfonów. Pod względem zasięgu mobilnej reklamyjest obecnie na drugim miejscu w USA oraz na trzecim na całymświecie.

źródło: TG Daily

Autor:km

Więcej informacji:Palm Centro

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas