Reklama2008-06-02
0

Panasonic oficjalnym partnerem Eurosport HD

Grupa Eurosport podpisała ogólnoeuropejskie porozumienie z firmąPanasonic, która została oficjalnym partnerem nowego kanałuwysokiej rozdzielczości Eurosport HD. W ramach umowy logotypkoncernu elektronicznego znajdzie się we wszystkich działaniachmarketingowych i komunikacyjnych stacji.

Umowa pomiędzy Eurosportem a firmą Panasonic, światowym lideremw produkcji urządzeń elektronicznych, weszła w życie 25 maja - wdniu uruchomienia Eurosport HD. Na mocy porozumienia logotyp firmyelektronicznej będzie obecne we wszystkich tegorocznych kampaniachmarketingowo-promocyjnych przeprowadzanych przez stację. LogoPanasonic pojawi się więc w 30-sekundowych spotach reklamowych oraz8-sekundowych billboardach poprzedzających relacje w wysokiejrozdzielczości z najważniejszych wydarzeń sportowych: turniejówtenisowych French Open i US Open, Euro 2008, wyścigu kolarskiegoTour de France oraz olimpiady w Pekinie. Akcje czysto reklamowebędą wspierane przez centralne i lokalne działanie B2B orazB2C.

W Polsce Eurosport HD mogą oglądać abonenci telewizji kablowychVectra i Aster oraz platform cyfrowych Cyfrowy Polast, Cyfra+ orazn.

Autor:tw

Więcej informacji:Eurosport, Eurosport HD, Panasonic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas