Prasa2006-11-09
0

"Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół

Tylko 'Pani Domu' zanotowała wzrost sprzedaży wśród tygodników poradnikowych dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik Pani Domu osiągnął w sierpniu sprzedaż ogółem w wysokości 375 499 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 76 procentowy wzrost w porównaniu do sierpnia 2005 r.

Od września 2005 r. Pani Domu ukazuje się w większym formacie, nowej szacie graficznej i na nowym papierze. Odświeżone zostały również rubryki: moda, uroda pogotowie domowe i kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty będące kompendium wiedzy z różnych dziedzin.

- W połowie lat 90. Pani Domu tworzyła nową kategorię magazynów kobiecych. Dziś, nadal niezmiennie w czołówce magazynów kobiecych w Polsce, ułatwia życie wielu Polkom, radzi im w codziennych sprawach i pokazuje jak lepiej i wygodniej żyć. Tygodnik realizuje również założenia wydawcy, w tym najważniejsze: pozycja lidera segmentu - komentuje Marcin Biegluk Dyrektor Wydawniczy Tytułów Kobiecych i Młodzieżowych wydawnictwa Axel Springer Polska.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - spadek o blisko 8 proc., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 10 proc. a na czwartym dotychczasowy lider ”Tina” (Bauer) - spadek o ponad 30 proc.

  Zobacz tabelę=right SDNUM="1045;" SDVAL="553975">553975361022560795319530Przyjaciółka595762355355575142335217Tina533817331224560592359217

dane za lipiec 2006 i 2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas