Nowe reklamy Radia 94 FM nie oburzyły feministek
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o nowej stacji i zwiększenie udziału w rynku słuchaczy. Kampanię tak jak w poprzednio przygotowała agencja Schulz.
Warszawska stacja radiowa działa od jesieni, według założeń swój program kieruje głównie do mężczyzn w wieku od 25 do 39 lat.
Jeszcze niedawno na skutek wystąpienia Ośrodka Informacji Środowisk Kobiecych (OŚKa) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji miała dokonać analizy programów warszawskiego Radia 94, które według zarzutów OŚKi wykorzystuje stereotypy obraźliwe dla kobiet. Głośnym echem odbiła się kampania bilboardowa radia przedstawiający kobiecy biust zaopatrzony w gałki radiowe zamiast sutek. Oliwy do ognia dodało jeszce hasło "To nas kręci" i męska dłoń widniejąca na plakacie.
Tymczasem przedstawiciele stacji odrzucili zarzuty. "Wręcz przeciwnie, na naszej antenie pokazujemy, że mężczyźni kochają i ubóstwiają kobiety i dla nich są w stanie zrobić bardzo wiele: o nie się biją, dla nich zdobywają fortunę i dla nich ją czasem tracą" - powiedział Polskiej Agencji Prasowej dyrektor promocji stacji Grzegorz Wiejak. Przekonywał, że stacja podpowiada mężczyznom, by np. mówili kobietom, że je kochają, czy też zaskakiwali je dając kwiaty.