Telewizja2010-03-08
2

„Panorama” i „Gorący temat” przegrywają z konkurencją

„Panorama” - emitowana w TVP 2 od 1 marca o godzinie 18.00 -  po czterech wydaniach miała średnio 1,4 mln widzów. Mniejszym zainteresowaniem cieszył się nadawany po serwisie program publicystyczny magazyn „Gorący temat”.

Średni udział w rynku „Panoramy” między 1 a 4 marca wyniósł 10,47 proc. (w grupie komercyjnej 8,17 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem Dwójka miała w tym paśmie 1,39 mln widzów i 10,46 proc. udziału.

Zobacz tabelę


Dwójka emitując „Panoramę” zajmuje czwartą pozycję na telewizyjnym rynku. Liderem jest TVN z „Majką” (3,57 mln widzów i 26,45 proc. udziału w rynku). Druga pozycja z 24,86 proc. udziału przypada TVP1, a trzecia z 15,92 proc. - Polsatowi.

Zobacz tabelę


Po „Panoramie” TVP2 nadaje magazyn publicystyczny „Gorący temat”, w którym znajdują się rozmowy o wydarzeniach dnia. Cztery pierwsze wydania zgromadziły 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 7,89 proc. udziału w grupie 4+ oraz 5,01 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 9,03 proc. oraz  5,63 proc.

Zobacz tabelę


Wynik „Gorącego tematu” przekłada się na dopiero czwarte miejsce Dwójki na telewizyjnym rynku. Pierwsza jest Jedynka z 3,32 mln widzów i 24,26 proc. udziału, druga zaś telewizja Polsat (3,26 mln widzów i 23,76 proc. udziału).

Zobacz tabelę


 

Autor:ks

Więcej informacji:Panorama, Gorący temat

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas