Reklama2010-12-01
0

Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl

W radiu ruszyła kampania reklamowa internetowej Panoramy Firm. Akcję przygotowała kontrolująca ten serwis firma Eniro we współpracy z agencją Opus B.

Rozpoczęta właśnie radiowa kampania reklamowa serwisu Panorama Firm opiera się na spotach przedstawiających dwa dość niekonwencjonalne sposoby na zdobycie klientów. Lepszym rozwiązaniem w obu przypadkach okazuje się jednak myślenie panoramiczne i zamieszczenie ogłoszenia na pf.pl. Kampania podkreśla jednocześnie, że serwis ten odwiedza miesięcznie ponad 6 mln użytkowników.



Akcja obejmuje spoty (w Radiu ZET i kilku rozgłośniach lokalnych) oraz sponsoring programu „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET.

Kampanię – zaplanowaną do połowy grudnia – przygotował dział komunikacji firmy Eniro we współpracy z agencją reklamową Opus B.

Autor:tw

Więcej informacji:pf.pl, Panoramy Firm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas